تبلیغ و ارتباطات

گروه تبلیغ و ارتباطات

مدیر گروه: آقای دکتر رحیمی سجاسی

دبیر آموزشی، پژوهشی، تربیتی: آقای دکتر محمد رفیق طاهری

رشته تبلیغ و ارتباطات

کارشناسی ارشد

تعریف رشته

تخصصی است که به تقویت و افزایش سطح دانش، بینش و مهارت های فراگیران در ابعاد مختلف (تبلیغی، فرهنگی، اجتماعی و ...) می پردازد و فراگیران در پایان دوره موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد می شوند طی این دوره دانشجو به طور عمیق با دروس این رشته آشنا شده و در پایان دوره موفق به دریافت مدرک ارشد می شود

اهداف کلی دوره

تربیت مبلغان متناسب با نیازهای کشور

افزایش سطح دانشج و بینش مبلغان و ائمه جمعه کشور نسبت به برخی موضوعات مهم علوم اجتماعی

افزایش توان مدیریت فرهنگی و برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم

تقویت توانایی و مهارت های تبلیغی جهت ترویش هرچه بهتر و دقیق تر معارف اسلامی در حوزه های فرهنگی سیاسی، اجتماعی و ...

ارتقاء سطح علمی فراگیران جهت ورود به سطوع علمی بالاتر

سیاست های آموزشی

توجه به نیازهای اساسی علمی و مدیریتی مبلغان بر حسب مناطق

توجه به بعد مهارتی و کاربردی دوره

انعطاف پذیری برنامه با استفاده از دروس فوق برنامه و اجرای کارگاه ها و لحاظ سوابق علمی

مخاطبین پذیرش دوره

از بین فارغ التحصیلان دارای حداقل مدرک علمی سطح 2 حوزه

مشخصات تکمیلی

تعداد واحد: 50 واحد

نظام آموزشی: ترمی واحدی

طول دوره: حداکثر 3 سال تحصیلی

رشته مدیریت رسانه

دکتری

تعریف رشته

طی این دوره دانشجو به طور عمیق با دروس این رشته و چالشهای صنعت رسانه آشنا شده و در پایان دوره موفق به دریافت مدرک دکتری می شود

اهداف کلی دوره

کسب مهارت های دانشی و پژوهشی لازم

تدریس، برنامه ریزی و مدیریت امور رسانه

تربیت محقق، مدرس و مشاوران رسانه ای

سیاست های آموزشی

 

مخاطبین پذیرش دوره

مطابق با ضوابط و مقررات وزارت علوم

مشخصات تکمیلی

تعداد واحد: 36 واحد

نظام آموزشی: ترمی واحدی

طول دوره: حداکثر 4 سال تحصیلی

این سایت از کوکی ها استفاده می کند. با ادامه مرور سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.