گروه تبلیغ و ارتباطات مدیر گروه: آقای دکتر رحیمی سجاسی دبیر آموزشی، پژوهشی، تربیتی: آقای دکتر محمد رفیق طاهری |
|
رشته تبلیغ و ارتباطات |
|
کارشناسی ارشد |
|
تعریف رشته |
تخصصی است که به تقویت و افزایش سطح دانش، بینش و مهارت های فراگیران در ابعاد مختلف (تبلیغی، فرهنگی، اجتماعی و ...) می پردازد و فراگیران در پایان دوره موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد می شوند طی این دوره دانشجو به طور عمیق با دروس این رشته آشنا شده و در پایان دوره موفق به دریافت مدرک ارشد می شود |
اهداف کلی دوره |
تربیت مبلغان متناسب با نیازهای کشور افزایش سطح دانشج و بینش مبلغان و ائمه جمعه کشور نسبت به برخی موضوعات مهم علوم اجتماعی افزایش توان مدیریت فرهنگی و برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم تقویت توانایی و مهارت های تبلیغی جهت ترویش هرچه بهتر و دقیق تر معارف اسلامی در حوزه های فرهنگی سیاسی، اجتماعی و ... ارتقاء سطح علمی فراگیران جهت ورود به سطوع علمی بالاتر |
سیاست های آموزشی |
توجه به نیازهای اساسی علمی و مدیریتی مبلغان بر حسب مناطق توجه به بعد مهارتی و کاربردی دوره انعطاف پذیری برنامه با استفاده از دروس فوق برنامه و اجرای کارگاه ها و لحاظ سوابق علمی |
مخاطبین پذیرش دوره |
از بین فارغ التحصیلان دارای حداقل مدرک علمی سطح 2 حوزه |
مشخصات تکمیلی |
تعداد واحد: 50 واحد نظام آموزشی: ترمی واحدی طول دوره: حداکثر 3 سال تحصیلی |
رشته مدیریت رسانه |
|
دکتری |
|
تعریف رشته |
طی این دوره دانشجو به طور عمیق با دروس این رشته و چالشهای صنعت رسانه آشنا شده و در پایان دوره موفق به دریافت مدرک دکتری می شود |
اهداف کلی دوره |
کسب مهارت های دانشی و پژوهشی لازم تدریس، برنامه ریزی و مدیریت امور رسانه تربیت محقق، مدرس و مشاوران رسانه ای |
سیاست های آموزشی |
|
مخاطبین پذیرش دوره |
مطابق با ضوابط و مقررات وزارت علوم |
مشخصات تکمیلی |
تعداد واحد: 36 واحد نظام آموزشی: ترمی واحدی طول دوره: حداکثر 4 سال تحصیلی |