مراسم تجلیل از کارمند نمونه

مراسم تجلیل از کارمند نمونه

به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از کارمندان موسسه و تقدیر از کارمند نمونه، به همت رئیس محترم موسسه حجت الاسلام و المسلمین جناب دکتر علی معصومی  در روز پنج شنبه 8 شهریور1403 در نمازخانه  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین بابانژاد معاونت فرهنگی موسسه، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند بیانات ذیل را مطرح کردند: اولا از زحمات همه همکاران در طی یک سال گذشته تقدیر و تشکر داشتند و بیان نمودند که در تمامی مراکز آموزشی معمولا پس از ارزیابی از بین همه همکاران شخص یا اشخاصی به عنوان کارمند نمونه معرفی میگردند که الحمدلله در جلسه هئیت رئیسه جناب آقای مهدی قلیزاده بخاطر دارا بودن حداکثر شرایط به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.

در ادامه، از طرف ریاست جناب آقای مهدی قلیزاده به عنوان کارمند برتر  و جناب آقای محمدرضا دلدار به پاس زحمات بیش از ۳۰ سال خدمت در المصطفی توسط معاونین و مسئولین محترم موسسه تقدیر و تشکر به عمل آمد.  

در پایان مراسم نیز پیام تقدیر و تشکر رئیس محترم موسسه  در خصوص، خصوصیات اخلاقی، معنوی و شخصیتی جناب آقای مهدی قلیزاده توسط حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر منطقی قرائت شد.