|
کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات دوره ی تخصصی است که به تقویت و افزایش سطح دانش بینش و مهارتهای فراگیران در ابعاد مختلف رسانه ای فرهنگی تبلیغی اجتماعی، و….) می پردازد. طی این دوره دانشجویان به طور علمی و دقیق با چالشهای رسانه ای و راههای مواجه با آن آشنا شده و در پایان دوره موفق به دریافت مدرک ارشد می شوند.
|
تعریف رشته
|
- تربیت دانشجویان متناسب با انقلاب رسانه ای متناسب با نیازهای جوامع اسلامی
- افزایش سواد رسانه ای در سطح فردی و اجتماعی در سازمانها و نهادهای مهم
- ارتقای سطح علمی فراگیران جهت ورد به سطح علمی بالاتر
|
اهداف کلی دوره
|
- توجه به نیاهای اساسی علمی مهارتی و کاربردی فراگیران در راستای رسانه و فعالیت های رسانه ای
- آشنا سازی دانشجویان با مهارت تطبیق مسائل نظری با واقعیتهای اجتماعی جامعه در راستای رسانه
- انعطاف پذیری برنامه دوه با استفاده از دروس فوق برنامه کارگاهها و لحاظ سوابق علمی
|
سیاست های آموزشی
|
|
دانشجویان این دوره از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی همه ی گرایشهای رسانه ای بر اساس ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش می شوند.
|
مخاطبین پذیرش دوره
|
|
تعداد واحد: 36 واحد
نظام آموزشی: ترمی
طول دوره: حداکثر 3 سال تحصیلی
|
مشخصات تکمیلی
|