گروه های علمی

گروه علمی تبلیغ و ارتباطات

مدیر گروه: آقای دکتر رحیمی سجاسی
دبیر آموزشی، پژوهشی، تربیتی: آقای دکتر محمد رفیق طاهری

رشته تبلیغ و ارتباطات

کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات دوره ی تخصصی است که به تقویت و افزایش سطح دانش بینش و مهارتهای فراگیران در ابعاد مختلف رسانه ای فرهنگی تبلیغی اجتماعی، و….) می پردازد. طی این دوره دانشجویان به طور علمی و دقیق با چالشهای رسانه ای و راههای مواجه با آن آشنا شده و در پایان دوره موفق به دریافت مدرک ارشد می شوند.

تعریف رشته

  • تربیت دانشجویان متناسب با انقلاب رسانه ای متناسب با نیازهای جوامع اسلامی
  • افزایش سواد رسانه ای در سطح فردی و اجتماعی در سازمانها و نهادهای مهم
  • ارتقای سطح علمی فراگیران جهت ورد به سطح علمی بالاتر

اهداف کلی دوره

  • توجه به نیاهای اساسی علمی مهارتی و کاربردی فراگیران در راستای رسانه و فعالیت های رسانه ای
  • آشنا سازی دانشجویان با مهارت تطبیق مسائل نظری با واقعیتهای اجتماعی جامعه در راستای رسانه
  • انعطاف پذیری برنامه دوه با استفاده از دروس فوق برنامه کارگاهها و لحاظ سوابق علمی

سیاست های آموزشی

دانشجویان این دوره از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی همه ی گرایشهای رسانه ای بر اساس ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش می شوند.

مخاطبین پذیرش دوره

تعداد واحد: 36 واحد

نظام آموزشی: ترمی

طول دوره: حداکثر 3 سال تحصیلی

مشخصات تکمیلی